wtorek, 26 kwietnia 2011

Evan Rachel Wood słucha Justina Biebera

Evan Rachel Wood należy do grona fanek Justina Biebera.Aktorka przyznała, że jej słabość do nastoletniego wokalisty często zdumiewa innych. - Koncentruję się teraz na pracy, bo nie mam faceta - oświadczyła Wood. - A w wolnych chwilach relaksuję się oglądając Food Network i słuchając Justina Biebera. Ludzie myślą, że żartuję z tym Bieberem, ale mówię serio. Moja mama mi nie wierzy. Pyta: "Evan, naprawdę. Bieber"", na co ja odpowiadam, że powinna pójść do kina i obejrzeć jego film, "Justin Bieber: Never Say Never". To pomoże jej zrozumieć moją fascynację. Evan Rachel Wood należy do grona fanek Justina Biebera. Od 15 kwietnia amerykańscy widzowie będą mogli podziwiać Evan Rachel Wood w dramacie "The Conspirator". Regularną dyskografię Justina Biebera zamyka krążek "My World 2.0".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz