niedziela, 27 marca 2011

Robert Pattinson - ''Justin Bieber oszukuje''


Kilka tygodni temu, media rozpisywały się na temat wspólnych wypadów na miasto Justina Biebra i Roberta Pattinsona. W jednym z wywiadów, Bieber chwalił się bowiem, że dobrze zna Roberta, twierdził nawet, że gwiazdor "Zmierzchu" udzielał mu wskazówek dotyczących dziewcząt.
Justin opowiada prasie o ich spotkaniu - Pewnego razu Robert Pattinson podszedł do mnie na imprezie i powiedział: "Z jakiegoś powodu ludzie uwielbiają Twoje włosy i dlatego to świetny temat na przełamywanie lodów z dziewczynami". Jego zdaniem powinno to wyglądać tak: "Hej, jestem Robert. Chcesz dotknąć moich włosów?" Myślałem, że on żartuje, ale to naprawdę działa.
Tymczasem, w wywiadzie udzielonym stacji MTV, Pattinson wyznał, że taka rozmowa nigdy nie miała miejsca, co więcaj, jak twierdzi nigdy ponoć nie spotkał się z Justinem Bieberem.
Robert Pattinson - ''Nigdy nie spotkałem tego kolesia. Kiedy to zobaczyłem [wypowiedź Justina] pomyślałem: "Hej jesteś naprawdę sławnym gościem - po co to robisz? Przecież nie potrzebujesz mnie do wymyślania takich historyjek.''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz